Kontakt na Mercedes-Benz - "usnadňující" tlačítko

Pomocí služby Mercedes-Benz Contact (1. položka v telefonním seznam vašeho vozidla) se můžete se zákaznickým centrem Mercedes-Benz spojit kdykoliv, 24 hodin denně, sedm dnů v týdnu. Náš zkušený servisní personál vám ochotně zodpoví všechny otázky ohledně vašeho vozu: nezáleží na tom, budete-li se ptát na naše produkty a služby, nebo budete-li potřebovat rychlou pomoc v případě nehody či poruchy.

Hlavní součást: aplikace Servis

Od června 2012 jsou všechny nové vozy standardně dodávány s předinstalovanou aplikací Servis. Na displeji rádia na palubní desce se kromě obvyklé zprávy o blížící se údržbě objeví dialogová obrazovka. Jakmile dáte souhlas k hovoru, vytvoří se telefonické spojení s centrem pro zákazníky. Vše, co musíte udělat, je, že stiskem tlačítka udělíte souhlas s přenosem dat (kód VIN, údaje z tachometru a kód servisního opravce).


Centrum pro zákazníky poté přepošle informace o vašem vozu a o vámi požadovaném datu návštěvy servisu do servisní dílny Mercedes-Benz. Dílna do 24 hodin (v pracovní dny) vypočítá dobu a cenu návštěvy servisu a informuje vás, kdy si budete moci svůj vůz vyzvednout. Nebude-li vámi požadovaná návštěva možná, bude koordinovaně zajištěn vhodný náhradní termín.

Ještě jedna poznámka:

Podmínkou pro kontakt na Mercedes-Benz je rádio Audio 20 a vyšší a mobilní telefon s rozhraním Bluetooth nebo s originálním držákem nebo Bluetooth modulem Mercedes-Benz. Zaplatíte pouze za spojení s příslušnou pevnou linkou. Při volání ze zahraničí mohou být účtovány roamingové poplatky. Služby společnosti Mercedes-Benz jsou poskytovány zdarma.